2010. november 15., hétfő

Őrület ez a hét!!

Kezdem azt hinni ezt a hetet nem fogom túl élni.
Szerda reggelig ,egy heti munkát kell megcsinálnom,MERT!  szerdán Gabinak Vácon szalagavató főpróba ,reggel oda kell mennem,majd 2 órára vissza. De közben Apósomat elviszem kórházba.
aztán összeszedem a fiamat ,mert közben a húgom jön érte az oviba és elviszi hozzá,Csömörre és édesanyám is odajön és ott szedem össze nála.Aztán 4 órára rohanás tornázni,(remélhetőleg vissza is érek vele),de 6 órára ,Gabival kell menni próbafrizurát csináltatni .
Csütörtök reggel,szív ultrahagra kell vinnem a Konit,ez még beletartozik a záró vizsgálatba.
Pénteken meg szalagavató,ami már reggel rohanással kezdődik,és azzal ér véget . De erről majd írok akkor,milyen volt,és hogy éltem túl :D

5 megjegyzés:

Bozót írta...

Sűrű már így olvasatra is!

A szalagavató körüli mostanság divatos hercehurca engem rettentően taszít. Ünnep, buli, de azért nem lakodalom (legalábbis szerintem nem kéne azzá felfújni)

Márti írta...

Nagyon egyetértek veled,de sajnos az a baj,hogy nem tehetem meg,hogy csak az én gyerekem maradjon ki belőle. Sajnos,épp ez a készülődés hozta össze az osztálytársaival kicsit,tehát még jót is tett vele.

Bozót írta...

Jaj, persze, én se arra gondoltam, hogy ki kéne hagynia. Csak mondjuk 18 évesen az ember el tudja intézni magának a ruhát, cipőt, próbára járást, stb. és nem feltétlen kell nagyestélyi meg olyan smink+frizura mintha lagzi volna....

Mit táncolnak?

Napsugár írta...

HAJRÁÁÁÁ!!NAGYON NAGYON ÖRÜLÖK HOGY MINDEN NEGATIV LETT MÁRTIKÁM!!!!!!!NAGYON ÖRÜLÖK NEKI!!!!!!!Kitartás drágám!!Nagyon ügyes csajszi vagy!

Sok szeretettel ölellek benneteket:ILDI

kismanó írta...

Hogy állsz a túléléssel?:)